wtręt prywatny odnośnie takich tam

Na dalekim dalekim dalekim, w zupełnie obcej galaktyce portalu w końcu zatarto wszelkie ślady mojej tam bytności. Co, mam nadzieję, raz na zawsze zakończy sprawę, zajumania praw autorskich do moich notek. Natomiast dwa całkiem przypadkowe, niezależne z nikim i z niczym, działające inkoblanko blogi (na salonie24)  poświecone mojej skromnej osobie nadal przez jakiś czas będą mieć się dobrze, pro publico bono, of course.

1 comments on “wtręt prywatny odnośnie takich tam

  1. komentarze z S24:

    @Autor
    Niech Moc będzie z tobą
    ONION1312.09 19:41

    @ONION13
    nie ulega wątpliwości, że jest:)
    AMELIA NIEZGODA12.09 19:45

    @Autor
    Mam dla Ciebie pocieszankę. Jakiś czas temu wpadła mi ta piosenka w ucho, lecz „pan redaktor” z kluchami w gębie tak ją zapowiedział, że niczego nie zrozumiałem. Siedziała mi ona w głowie aż do dzisiaj. Namierzyłem tytuł i wykonawcę.
    Najdziwniejsze jest to, że ta znakomita kompozycja, świetnie zaaranżowana i wykonana, z niegłupim tekstem, jest dziełem polskiego zespołu. Co więcej, można przy tym zatańczyć, (ja i taniec, akurat! Szurałem nogami!)) co przetestowałem z koleżanką Natenczasową.
    Okazuje się, że piosenka-pocieszanka taka znowu nowa nie jest, a wykonujący ją zespół zdążył się już czas jakiś temu rozwiązać.
    Można stosować jako odtrutkę po napadających na nasze uszy „wykonach” (tfuu, co za słowo!) piszczących, miauczących i zawodzących dupeniek, opowiadających słuchaczowi jakieś sfiksowane wizje pijanego furmana.

    Posłuchaj…

    NATENCZAS WOJSKI…12.09 20:14

    @NATENCZAS WOJSKI…
    dzięki:)
    AMELIA NIEZGODA12.09 20:25

    @NATENCZAS WOJSKI…/ps.
    „Można stosować jako odtrutkę po napadających na nasze uszy „wykonach” (tfuu, co za słowo!) piszczących, miauczących i zawodzących dupeniek, opowiadających słuchaczowi jakieś sfiksowane wizje pijanego furmana.”

    a swoją drogą to bardzo celne jest. potrafisz ująć esencję w kilku slowach:)
    AMELIA NIEZGODA13.09 09:28

    Polubienie

Dodaj komentarz